Regulamin Sklepu Internetowego EveFashion.pl
I Postanowienia ogólne
1. Regulamin oznacza Regulamin sklepu internetowego www.evefashion.pl .
2. Sprzedawcą jest EVE Ewelina Perchel z siedzibą w ul.Elsnera 2b/6, 41-710 Ruda Śląska, numer NIP: 6412395382, numer REGON 243081585 , adres korespondencyjny: EVE ul.Brzezińska 19A, 41-404 Mysłowice.
3. Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej korzystająca z sklepu internetowego prowadzonego przez Sprzedawcę.
4. Sklep internetowy to serwis prowadzony i zarządzany przez Sprzedawcę służący Klientom do
składania Sprzedawcy ofert zakupu wskazanych w serwisie produktów na warunkach cenowych tam
określonych.
5. Cena sprzedaży to cena produktu wraz ze wszelkimi opłatami i podatkami bez kosztów dostawy.
Cena sprzedaży podawana jest w złotych polskich a także w wybranej walucie obcej na życzenie Klienta.
6. Konsumentem jest Klient zawierający umowę sprzedaży w celu niezwiązanym bezpośrednio z
prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędne jest korzystanie przez Klienta z urządzenia
wyposażonego w przeglądarkę internetową z dostępem do sieci Internet oraz posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
8. Klient będący Konsumentem może odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie czternastu
dni od dnia otrzymania zakupionego produktu bez podawania przyczyny. Do wykonania niniejszego
uprawnienia wystarczy wysłanie oświadczenia na piśmie o jego wykonaniu przed upływem powyżej
wskazanego terminu na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. I.2 Regulaminu lub w inny dowolny
sposób. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego produktu w stanie niezmienionym chyba,
że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot może zostać wykonany wraz z
wysłaniem oświadczenia albo w niezwłocznie w terminie późniejszym jednakże nie później niż w
terminie czternastu dni od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny
sprzedaży wraz z kosztem dostawy – z zastrzeżeniem, że Sprzedawca nie jest zobowiązany do
zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, jeśli Konsument wybrał
inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę – przelewem na
wskazany przez Klienta rachunek bankowy, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia
otrzymania oświadczenia Klienta. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy,
chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności
poniesienia tych kosztów. Powyższe uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży nie
obowiązuje w przypadkach o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827.).
UWAGA – jeśli zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Konsumentowi nie przysługuje prawo do
odstąpienia od umowy należy go o tym poinformować (patrz art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r.
II Rejestracja Klienta
1. W celu zawarcia umowy sprzedaży niezbędna jest rejestracja Klienta w Sklepie internetowym.
2. Rejestracja Klienta polega na wypełnieniu formularza dostępnego na stronie internetowej i
aktywacji konta w systemie informatycznym Sklepu internetowego poprzez uruchomienie w
przeglądarce internetowej strony internetowej znajdującej się pod adresem URL zamieszczonym w
wiadomości wysłanej przez Sprzedawcę do Klienta.
3. Klient zobowiązany jest do zachowania w poufności danych niezbędnych do logowania.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez osoby trzecie, które
weszły w posiadanie danych niezbędnych do logowania.
4. Dokonując rejestracji Klient potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje go bez
zastrzeżeń.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych podanych przez Klienta podczas
rejestracji za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Sprzedawca uprawniony jest do
usunięcia konta założonego w systemie informatycznym Sklepu internetowego w przypadku gdy
podane dane są oczywiście nieprawdziwe.
III Dane osobowe
1. Podanie następujących danych osobowych przez Klienta będącego osobą fizyczną jest
dobrowolne lecz niezbędne w celu rejestracji i zawarcia umowy sprzedaży:
a) imię i nazwisko,
b) adres poczty elektronicznej,
c) adres zamieszkania,
d) adres do wysyłki jeżeli jest inny niż adres zamieszkania,
e) telefon kontaktowy,
f) numer NIP w przypadku Klientów prowadzących działalność gospodarczą – tylko w przypadku wystawienia faktury.
2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich poprawiania za pomocą
udostępnionych funkcjonalności systemu informatycznego Sklepu internetowego oraz do zgłoszenia
żądania usunięcia swoich danych, jeżeli zostały zebrane z naruszeniem przepisów lub są już zbędne
do realizacji celu, dla którego zostały zebrane a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
3. Klient oświadcza, że został poinformowany o celu, zakresie zbierania i przetwarzania danych
przez Sprzedawcę, prawie wglądu do swoich danych i ich poprawiania, uprawnieniach do żądania
zaprzestania przetwarzania danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych przez
Sprzedawcę.
IV Składanie zamówień i zawarcie umowy sprzedaży
1. Złożenie zamówienia polega na wypełnieniu formularza zamówienia dostępnego w systemie
informatycznych Sklepu internetowego.
2. Przedstawione ceny sprzedaży produktów są wiążące w przypadku skutecznie złożonego
zamówienia i obowiązują wyłącznie w przypadku zawarcia umów sprzedaży w Sklepie
internetowym.
3. Informacje o warunkach dostawy, w tym o sposobie dostawy, kosztach dostawy i terminie
dostawy zamówionych produktów znajdują się na stronie internetowej Sklepu internetowego i
Klient ma możliwość zapoznania się z nimi przed złożeniem zamówienia.
4. Cena sprzedaży może zostać obniżona jeżeli Klient wprowadzi przed zakończeniem procesu
składania zamówienia posiadany kod promocyjny. Podczas składania zamówienia Klient może
wykorzystać kod promocyjny tylko jednokrotnie. Wykorzystanie kodu promocyjnego wyłącza
możliwość skorzystania z innych promocji chyba, że co innego wynika z warunków tych promocji.
5. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w chwili potwierdzenia przez Sprzedawcę złożonej
oferty zakupu.
6. Warunkiem realizacji zamówienia, rozumianej jako wysłanie zamówionych produktów do Klienta,
jest zaksięgowanie ceny sprzedaży wraz z kosztami dostawy na rachunku bankowym Sprzedawcy
lub otrzymanie przez Sprzedawcę potwierdzenia zapłaty przed podmiot obsługujący płatności
elektroniczne chyba, że produkty wysyłane są za pobraniem.
7. Klient zobowiązuje się do odbioru zamówionych produktów wysłanych za pobraniem.
V Postępowanie reklamacyjne
1. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową
przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.
2. Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i zawierać:
a) określenie reklamowanego produktu,
b) określenie stwierdzonych wad,
c) żądanie Klienta w związku ze złożoną reklamacją.
3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. I.2 Regulaminu.
Jeżeli Klient żąda doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową albo odstępuje od zawartej
umowy sprzedaży w całości lub w części do pisma reklamacyjnego powinien dołączyć reklamowany
produkt.
4. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od
dnia jej otrzymania wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.
VI Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn takich w
szczególności jak zmiany przepisów prawa, wydanie przez odpowiednie organy aktów
administracyjnych nakazujących Sprzedawcy określone w nich postępowanie, wydanie przez sąd
orzeczenia nakazującego Sprzedawcy określone w nim postępowanie, zmiany warunków
technicznych świadczonych usług, zmiany spowodowane postępem technologicznym, zmian
organizacyjnych po stronie Sprzedawcy których skutkiem nie jest następstwo prawne, zmian w
zakresie przedmiotu działalności gospodarczej Sprzedawcy.
2. W przypadku zmiany Regulaminu Sprzedawca poinformuje Klienta o tej zmianie za pomocą
poczty elektronicznej, jeżeli Klient zarejestrował się Sklepie internetowym. Zmieniony Regulamin
obowiązuje po upływie czternastu dni od dnia poinformowania Klienta, o ile Klient w tym okresie
nie złoży oświadczenia o braku zgody na dokonanie zmiany Regulaminu. W przypadku złożenia
takiego oświadczenia umowa ulega rozwiązaniu a konto Klienta zostaje usunięte. Zmiana
Regulaminu nie ma wpływu na realizację złożonych zamówień przed upływem powyższego okresu,
które realizowane są zgodnie z dotychczas obowiązującym Regulaminem.
3. W przypadku gdy Klient nie jest Konsumentem rękojmia za wady fizyczne sprzedanych
produktów jest wyłączona.
4. Sądem wyłącznie właściwym do rozpatrywania sporów wynikłych na tle zawartej umowy
sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Postanowienie niniejsze nie ma zastosowania
do umów zawartych z Klientem będącym Konsumentem.
5. Wszelkie opisy i zdjęcia produktów w Sklepie internetowym mogą stanowić przedmiot praw
autorskich a ich dalsze wykorzystywanie jest zabronione bez wcześniejszej zgody Sprzedawcy
wyrażonej w formie pisemnej.
6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego w
tym w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny.
Regulamin sklepu internetowego
7. Regulamin nie ogranicza jakichkolwiek praw Konsumenta gwarantowanych Konsumentowi
obowiązującymi w chwili zawarcia umowy przepisami prawa na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, które to przepisy stosuje się w pierwszej kolejności z wyłączeniem postanowień
Regulaminu, które te prawa mogłyby ograniczać.