Zwroty i reklamacje

/Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje 2017-05-27T10:55:00+00:00

Gwarancja i reklmacja

Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy odpowiedzialność za wady.

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Towary kupione w sklepie internetowym evefashion.pl możesz reklamować w następujący sposób :

Przygotuj tylko produkt do reklamacji (produkt powinien być czysty, odpowiednio spakowany i zabezpieczony) oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – np. paragon, fakturę lub potwierdzenie zamówienia.

Produkty możesz też oddać do reklamacji do naszego esklepu postępując według wskazówek:

  • wypełnij formularz reklamacji dostępny na stronie; -> druk
  • spakuj produkt/-y (pudełko proszę spakować w papier a nastepnie skleić taśmą) i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:
    EVE
    ul.Brzezińska 19 A
    41-404 Mysłowice

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, „e-przesyłek”, Paczkomatów.

W ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana: towar wadliwy zostanie naprawiony, wymieniony lub otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe, chyba że Klient wybierze inny zaoferowany produkt z oferty sklepu.

Zwrot i wymiana

  • ZWROT TOWARU

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Artykuły bieliźniane, nakrycia głowy nie podlegają zwrotom.

Produkty proszę odesłać do naszego esklepu postępując według wskazówek:

  • wydrukuj i wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy dostępne na stronie esklepu; -> druk
  • spakuj produkt/-y do zwrotu – paczkę zabezpiecz przed wysyłką tj. spakuj karton w papier, kopertę i dopiero potem zaklej taśmą lub możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie. Proszę dołączyć paragon, co ułatwi i przyspieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności;
  • odeślij produkt/-y na poniższy adres:
    EVE

    ul.Brzezińska 19 A

    41–404 Mysłowice

    tel. 793 610 636

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, e-przesyłką, paczkomaty.

W ciągu kilku dni, a najpóźniej do 14 dni,  po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono.

Evefashion.pl zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych lub zgłoszonych przez klienta po upływie wyznaczonego terminu, lub artykułów, które nie znajdują się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.

 

  • ZWROT TOWARU – TOWAR NIEZGODNY Z OPISEM

Jeśli zamówiony produkt jest niezgodny z opisem, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Rozwiążemy problem tak szybko jak to możliwe.

 

  • WYMIANA TOWARU

Jeśli towar jest za duży lub za mały, możesz dokonać wymiany  w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Możesz zrobić to na dwa sposoby, wybierz ten który jest dla Ciebie wygodniejszy.

Wymieniany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Artykuły bieliźniane, nakrycia głowy nie podlegają zwrotom/wymianie

 

1. Odeślij produkt na wymianę

Produkty proszę odesłać do naszego esklepu postępując według wskazówek:

  • wydrukuj i wypełnij druk wymiany towaru, dostępne na stronie esklepu; -> druk
  • spakuj produkt/-y do zwrotu – paczkę zabezpiecz przed wysyłką tj. spakuj ją w papier, kopertę i dopiero potem zaklej taśmą lub możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie. Proszę dołączyć paragon, co ułatwi i przyspieszy przeprowadzenie procesu wymiany;
  • odeślij produkt/-y wraz z wypełnionym drukiem na poniższy adres:
    EVE

    ul.Brzezińska 19 A

    41–404 Mysłowice

    tel. 793 610 636

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, e-przesyłką, Paczkomaty.

  • dokonaj wpłaty na przesyłkę zwrotną: 11,00 zł – paczka do Paczkomatu lub 13,00 zł – paczka kurierska.

W tytule wpisz: Imie i Nazwisko z dopiskiem wymiana towaru.

EVE Ewelina Perchel
ul. Elsnera 2b/6
41-710 Ruda Śląska 10
Nr konta:69 1050 1214 1000 0091 3002 6769

2. Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.